fyqa sick !!!

salamm, hari toO aku onl, tibetibe jee ibu bagi tau aku fiqa masuk hspitl? 
aku terkejut gilee . aku terus tpon akma dan terus ajk die pegi ngk fiqa ,
then aku ngn akma pun pegi laA .
kesian jgk aku ngk fyqa.. hee muntah muntah tak hnti hnti lg . aduhh aduhh
aku dahh takut dahh .
jgn laA fiqa kene ape ape . aku rase ikan yg fiqa makan toO dahh lame kott . toO jadi mcm toO .
ishh ishh mcm mane boley jadi mcm toO .
ngh duduk tibe tibe kite orang kene kuar pulak , nurse dtg nak cocok darah. haha ( padam muke ) fiqa , takot eaa ? hee
lame jgk nurse amik darah .. tungu punye tungu , kite orang punn masok .
aku ingt dpt laA amik darah , aleh aleh tak dpt punn . aku punn ketawe laA . hahahaha
jgn marah eaa , duduk punye duduk jam punn dahh pukul 8 malam , ape lg aku akma salam fyqa n ibu , 
tggu kat bawa then bapak aku amik.. hahaha
maklum laA bas susah nak dapt . hee








hahha abg menge n abg sejati ( haha ) punn dtg , haha bege dtg bawa bunge sehh .
akhirnye dapat jgk kau bunge yee fyqa..
tak siyeye kau eaa . hee

klaA aku nak chaww nie . hhaha 
semoga kauu capet smbuhh eaa . AMIN !!!


No comments:

Post a Comment