hena oOr quitik ??

weyy korang nak cite nie
nak tau tak , mase hari ahad esk nye sekolah
ptg too aku pgi beli hena kat kedai
aku ingat nak letak kat rambot aku
sbb rambot aku ade dai dho
niat mmg laa nak itam kn , last last jdy bende laen pulak kan
haha aku latak aa kat kuku aku 5 5 jari nie dahh mcm ape dahh
akk aku cume buad 3 jari jee
aku biarkan setangah jam jgk laa
aku ingat tak pekat so aku buad laa
haha last last
amik kau , tak pekat pulak an aku punye kuku
bodho gilee laa
mak aku tak mara
cume terkejut jee laa
sbb esknye dahh sekola
akk aku cume ketawa jee laa
abg aku diam jee
haha

then naek sekola jee , akma dahh terkejut dahh kuku aku jdy warne
hitam , aku cakap kau dahh kenape babe .
buang terbiat kee
aku cume ketawa jee haha
then masok kelas ckg aminah nmpk kuku aku pulak
ckg cakap knape kuku aku hitam
aku senyum laa
ckg suruh aku kikis kuku aku . pehh jenoh laa sial
aku buad bodho jeelaa
sbb bukan quitik dho , cume hena jee
aku takde laa terok sangat nak pakai qiutik nie

haha ckg cume ingt aku pakai quitik kan , sbnarnye bukan laa
aku nie pk dosaa jgk nak pakai bende2 nie sume
mmg laa mak bapak aku tak kesah , tpy buad mase jee aku pakai bende2 nie sume
betol tak ?
hhaha

kepada cikgu cikgu kat sekolah too jgn laa salah anggap yee
yg kat kuku saye too cume hena jee
tak haram punn kan?

:)))))

No comments:

Post a Comment