karaoke .HAHA


bhahahahhaha .
okay okay , tdy aku cepat gilee bangon kott , 
aku ingat nak pegi town jap , nak beli barang seni .hahah
aleh aleh , tak jdy pulak kan . okay takpe .
then tak lame lepas too akma call aku , ajk pegi KARAOKE .hahah
aku pike 2 3 kali nak ikot kan .hee
akhirnye , aku pegi jgk laa . sbb bored gilee dho !!
hihi yg pegi AKU BYLA AKMA WAN RAFI AIMAN EWAN nd YANA ( gf ewan )
kite orang amik VVIP ROOM .
baru best , besar skit .haha
 tpy ,, amik satu jam jee .
then nyanyi punye nyanyi dahh sampai satu jam . them mase pun dahh habis .
hahha 
terkejut jgk aku , haha pastoo lepak kat dalam jee laa .
then dahh lame skit baru kuar .hahha

pastoo ronda ronda , agak agak dahh penat kiteorang punn balik laa .
hahah
haah , akma smpat pulak touching !! haha aku pun tak tau sbb ape .
hee dahh smpai . lepak kat selera kasturi jap .
mase sampai too aku teros nmpk ngn bdk bdk laa . biase laa . takyah sebut punn 
korang dahh tau kan sape .hee
aku balik jap sbb bettry aku low .hahah
pastoo ujan pulak .pehh .
nasib baek aku suruh rafi amik .tak laa basah sangat kan .hahha
lame gile lepak tdy .haha bukan selalu kan .hee
okay okay , sampai sini jeee aku cite . tak boley pjn pjn .
nnty jdy cite laen pulak kang .hahha

okay chaw !!


No comments:

Post a Comment