aieka ekin dyla thera and zety ..

kenape kita dahh tak macam dulu ?
aku rindu mase kita form 3 laa babe .

kita susah senang sama sama kan?
kita 5orang susah nak berpisah kan?

banyak jgk masalah bile kita masa dulu dulu ..
tpy kita tetap cool jee kan ?
macam takde masalah ..

tpy kita sekarang dahh berpisahh..
buat hal masing masing ..

: zety ? kau hilang kee mana ? aku cntct kau dahh tak dapat ?
aku rindu kau dho !

: dyla ? kau sekolah baru macam mana ? tak rindu kat budak sini kee ?
bile nak balik johor ? kau nak tahu tak , ada sorang budak nie macam kau dho !
tak tipu . sama macam kau .

: ekin ? kau sehat ? lama tak lepak ngn kau dho ? bile time rehat aku teringat kau punye muke bile time pedas .haha kau jage diri kau too baik baik ..

: thera ? hahah biase laa mesty laa ngn aku .hee satu kelas lagi too , tpy kita dahh tak duduk sama sama lagi kan ? okay, bosan jgk bile tak dapat gosip2 ngn kau .hahah

and aku .

: aieka ? aku laa nie .hee aku okay jee . tpy aku rindu korang semua .wahahah

k bai . assalamualaikum ? hee

No comments:

Post a Comment