Aku tak sengaja buat kau mcm nie .
Aku jgk tak sengaja amik barang2 kau dan simpan kat dalam kotak .
Tapi aku sengaja ingat kau sentiasa kat dalam hati aku .


\Tapi aku nak kau tahu satu , setiap kali aku ngk Domo aku asyk ingt kau/

Mungkin aku salah . Mungkin jgk kau salah sebab akhirkan hbungan kita mcm nie . Tapi aku sayang kau .
Itu saja . Kau curi hati aku dan kau jgk yang sakit kan hati aku . Adil ?

Sekarng kau dahh takde . Aku rindu. Wajib aku rindu kau .

Tadi terakhir aku ngk kau . Muka kau still mcm too .
Aku rasa aku buat kau rimas .
Aku jgk rasa kau mcm jauh .
Aku rasa aku mmg bohdo .

Dan aku jgk rasa hati aku tidak terlekat lagi di hati kau . 

Ketika itu jgk hati aku parah . Aku tidak sengaja melihat kau ngn dia . Tiada lagi aku melihat kau di tenggah malam . Tiada lagi kata sayangg . Tiada jgk kata rindu ketika kau ngn orang lain nnty .

Aku sudah tidak menjaga kau . Bukan nya tak sudi . Tapi kerana aku tahu pasti ada yang lebih bahagia menjaga kau jika kau tiada bersama aku . Maka ini tertulis takdirnya .

Aku sayang kau itu samapi bila bila . Janji 

Kita dahh berpisah maksudnya kau pergi . Aku jgk pergi . Hati kita jgk pergi . Entah kemana . Kau tahu perasaan aku bagai nak gila .

Dan satu perkataan yang kau perlu tahu , 



AKU SAYANG KAU !!

Tiada siapa yang akan ganti kau di hati aku . Itu pasti bila sayang itu terpahat sampai bila bila . Bila sayang kau itu adalah mimpi , aku pasti aku tidak akan terjaga .

Bila aku sebut nama kau esok hari , Bila aku ingin kan semuanya . Aku pasti kau sudah tiada untuk aku .

Assakamualaikum :((

No comments:

Post a Comment