Kdg2 ape yg kite nak dalam dunia nie akan dapat , tpy mesty dgn niat yg tak betol .. Hmm , kdg2 aku siang malam fikir ape yg aku nak dalam hidup aku .. Bile aku dapat sesuatu too , aku seronok dan bersyukur .. Tpy bende too sekejap jee gembirakn aku  :(( hidup aku tak pernah serious punn , aku suka main main , enjoy sana sini .. yeahh !! aku seorang yg DEGIL ! bile kat sekolah , aku selalu main main bile buat kerje , ckg byk kali marah , tpy aku buat dang jee .. bukan nak tunjuk bagoss !! .. Kdg2 aku ngk mood bile nak buat kerje .. aku punn tak tahu ngn perangai aku .. Bile ade kawan , aku selalu tersenyum dan ketawa mcm orang gilee , tpy aku tak kesahh .. asalkan aku tanak sedihh bilee aku ade masalah ... Kawan2 aku byk tolong dan bantu kau bile ade masalahh .. iyee , hidup aku penuhh ngn masalah .. iyee . bagi aku , boyfriend dahh tkde dalam hidup aku lg , aku tk kesah klau takde boyfriend asaalkan aku tanak hilag kawan2 aku !! Lain laa klau dahh abiz sekolah , mmg laa aku cari .. Relax laa , sekolah lg dhe .. sayangg bodho bodho jee too .HAHAH nak cakap aku kolot ?? ade aku kesah !! okay , bile dahh break , mesty aa musuh . betol tak ? takan laa nak tergedik2 nak couple balik ngn die ..hahah too aku tanak , orang yg aku sayangg hilang dalam hidup aku , lebih baik aku kawan .. Hmm , tak kesah aa ape yg jdi sekali punn .. aku redha too semua .. asalkan aku boleh ngk die gembira ngn pilihan die sendiri yg dahh bertahun2 tnggu die .. Aku akn tersenyum bile ngk die gembira ngn orang yg die sayangg .. :)) :)) :)) :)) :)) :))

No comments:

Post a Comment