thanksy beruang comel :)

1.Bekas kekasih saya adalah seorang : yang berjaya .
2.Saya sedang mendengar : lagu. heehe
3.Mungkin saya patut : study \jujur/
4.Saya suka : kacau orang. heehe nakal boleh ?
5.Sahabat baik saya : siapa siapa yang saya kenal. hahah
6.Saya tk faham : prinsip akaun :( sebab agak malas nak main kirakira. heehe
7.Saya kehilangan : orang yang saya sayang. heehe iye itu DOMO saya. heeh
8.Ramai yg bertanya : saya nie salah sekolah kee ? hahha tau laa saya mcm bdk kecik. tpy jgn malukan saya. hee ada perasaan tau. hahah
9.Makna nama saya : nur cahaya kott. nie umie yang cakap. hahah
10.Cinta itu adalah : cinta itu membunuh kuu. hahah
11.Saya akan cuba : mendagu walauapa punn. hahah insya Allah , tinggi. hee doa2kan.
12.Telefon bimbit saya : tak mahal punn mcm kawan2 saya. tpy asal boleh guna sudah. hee
13.Bila saya terjaga dari tidur : hdphone saya ada msg dan bila mimpi yang agak merepek. hhaha
14.Saya paling meluat apabila : seseorang too memaksa saya dan membuat saya sedihh. hahah
15.Pesta/party adalah : tempat yang best, tpy di haramkan oleh umat islam . hishh2 berdosa .
16.Haiwan yg paling comel : tupaii laa. sebab die comel mcm saya. hahaha so ?
17.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah : time form 2. sebab kenal ngn someone.hee
18.Hari ini : hari ahad. keluar lepak ngn kawan2 dan ehemehem. hihihi
19.Mlm ini saya akan : peluk sweater awak. sebab rindu tak sudah. hoho
20.Esok pula saya akan : bersekolah dan tuition.
21.Saya betul2 inginkan : ayam goreng ngn pelukkan awak. HAHHAHAHAAHAH
22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini : pagi nie saya tak ngk cermin laa. sory :)
23.Siapa yg anda mahu tag : myra farah fyqa bylaa dan kawan2 saya yang laen. hihi


No comments:

Post a Comment