Nurul Nabilah Binti Sagiman :)

Assalamualaikum babe .

Nabila ?

Aku tahu kau sekarang dahh macam macam kau lalui. Aku tak tahu bende nie akan jadi begitu teruk. Aku sedih bile dengar orang cakap pasal kau. Kau sabar jee kk ? Aku tahu kau kuat , kau boleh lalui nie semua.

Aku dan kawan kawan yang laen akan tolong kau. Ape ape punn masalah kau , kau jangan malu malu nak share ngn kiteorang. Insya Allah. Kiteorang tolong.

Dahh buat masa nie kau sabar jee. Kite dahh tak boleh nak buat ape ape punn dahh. Bende nie dahh semakin besar dahh punn. Biarkan dorang nak buat ape ape kat kita , jangan kita balas ape yang dia buat.
Allah too maha kaya.

Kau sabar jee. Biar dorang nak pike bukan bukan pasal kau . Aku tahu kau tak buat too semua kan? Dahh buat bodho jee. "))

No comments:

Post a Comment