Hati aku ada satu ? Mungkin hati aku untuk orang yang aku sayang . Menyerikan hidup aku. Dan sekarang aku dahh jumpa, mungkin dia hanya sekejap je bagi aku.

Aku dahh besar lahh. Dapat bezakan yang mana buruk dan baik. Tiada siapa yang boleh kongkong aku.

Hmm, bosan cuti 2 minggu duduk dekat rumah tak buat apa apa. Apa yang aku buat cuma tengok Tb, Onl, Blog dan tidur. Semua bosan. Bila nak keluar semua kawan tiada kat Jb. Sedih.


Tanya hati aku. Apa yang aku nak. Bukannya mengikut arus dunia yang semakin tua.
 
Kekadang aku terpaksa menyepi 2 minggu duduk dirumah tanpa bisa buat apa apa. Pasrah segalanya.
 
Terimakasih Tuhan kerana pinjamkan aku teman seperti mereka yang sepatutnya ada dan orang yang aku sayang yang telah kau ciptakan untuk menjadi peneman buat aku. Hanya dia pemberi semangat.
 
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment