Iye aku tipu TT .

Tanya hati kau , apa yang kau buat pada hati aku .

Kau ni baru lahir dari mana ? Aku nak marah memang rasa macam aku bodho .

Kita satu sekolah , satu tempat , kau pakai meja kayu dan aku juga pakai meja kayu , kita sama . Tapi kita tak pakai kerusi yang sama sebab kau pakai kerusi kayu , aku pakai kerusi plastik . Kau dahh berubah !

Tolong lahh dekat sekolah kau jangan lahh terlalu baget sangat sebab nanti ramai yang tak suka kau , boleh tak ? Aku punn nanti naik geram dengan kau . Grrrr !


Aku gedik ! Apasal nak marah ? Angkat lahh kening sekarang :p

Aku nak marah kau takda guna , tapi sedih dangan cara kau yang dahh berubah . Sampai ada orang yang kurang suka dengan kau . Mintak maaf :{

Aku nak nangis lahh macam ni . Sebab kau dahh tak nak kawan dengan aku lagi :< aku tahu aku ni siapa dan kau jugn siapa . Sebab tu aku buat ilekk je dengan kau . Hummm  ,


" Biar orang buat kita , kita jangan buat orang tu " Chill jee aika chill .

No comments:

Post a Comment