Kuala Lumpur :3

Assalamaulaikum bb . Hahahha okeoke , 2hari aku kat Kuala Lumpur pegi hanta my sis belajar kat UNISEL SHAH ALAM , mulamula taknak pegi tapi nanti takut aku rindu pulak kan , so aku pegi laa . HAHA malam sabtu baru aku gerak :( Sory sayang2 aku tak dapat nak Skype dengan korang . Ghee sampai rumah aunty aku jee terus aku tido , penat doh walaupun duduk jee dalam kereta . Hihihi 


Esoknya , aku bangon lambat sebab penat gila laa . Hhaha then siap siap semua terus gerak hanta my sis . Sampai je UNISEL aku ingat sekejap je , pehh memeng lama gila sampai pening kepala aku di buatnya , hahah then dahh pukul 4petang , pegi aunty aku punya kedai , aku amik baju kurung 2 dengan tudung 2 helai . HAHAH siapa bayar ? My mum laa bayar . Ghee oke, pastu aku nak ajak my aunty pegi BUTIK YUNA ZARAI , tapi tak boleh nak pegi sebab ada PERHIMPUNAN BERSIH ! hahah pehh melepas lagi aku di buatnya . :(( oke aku sabar jee . then malam tu gerak balik . Hmm , bosan jee sebab dapat stay sekejap je kat KL . mmm 

No comments:

Post a Comment