EID MUBARAK :3 :3 :3

Saya Siti Noraika Binti Shamsuri , kepada kengkawan dan kawankawan ku yang jauh mahu pun yang dekat . Ghee saya di sini ingin mengucapkap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN sory laa yee saya tak text korang semua , crdt saya takda laa malas nak topup dohh :) 

Act , saya nak mintak maaf kalau ada tersalah bahasa , termaki , terkutuk dan segalanya laa yang saya buat kepada korang semua ^^ saya mintak maaf eaa :) kesilapan tuu tak di segajakan saya buat kepada anda . HAHA korang raya elok elok eaa , jaga diri korang . Aku sayangg korangg tau !! eh ehh jangan lupa kutup duit raya banyak banyak eaa ^_^ 



Class kau , siap lagu raya aku latak kat sini . HAHA tak kesah laa apa apa punn enjoy laa raya nii kay yang yangg semua :) :)



Love' AIEKA 

No comments:

Post a Comment