Awak dahh amik hati saya sekarang nii . Sampai hati awak tinggalkan macam tu jee kan :( Sedihnya . Saya faham awak macam mana , tapi kenapa saya ?! Ya Allah , saya rasa saya dahh mula suka awak dan sayang awak <3 aww <3 HAHA macam kelakar jee kan aku sayang org ==' hmm , tak kan saya sentiasa nak text dan call awak jee ? Awak tak bosan kee ? Kalau saya , saya bosan sebab perempuan jee asyik nak text dan call jee dulu . Hmm , saya rasa awak pun macam tuu juga kan ?! Hhikhikhik 


Sunyinya handphone saya takda apa apa dari awak . Hehe sunyi sunyi sunyi !! Kenapa jadi macam nii yangg ? Saya ingat janji janji awak kat saya :) saya harap awak pun ingat janji awak kat saya ^^ 


Macam gila sebab saya macam dahh angau kat awak kott . Blurrr !! takda maknanya :) kita kawan ! selamanya !!! tiada apa yang berubah antara kita :'}

No comments:

Post a Comment