Jalan jalan (17.9.2011)


Semalam , aku jumpa dia .
Hheheh seronok gila tauu :) mata dia sama macam mata aku tau ^^
Tapi aku malu gila masa jalan dengan dia semalam . Hhehe


Aku asyik tengok jee mata dia :3 geram tengok dia tau . HAHHA tapi aku tak dapat tengok movie dengan dia :( sedihnya 
Then pegi makan kat segget . Oke , sweet gila time tuu :'} tak boleh nak terkata laa . Masa dia cakap dengan aku tu pehhh sweetnya haha tak laa dia asyik tengok jee mata aku dohh , oke malu gila then aku tengok jee balik mata dia :3

Abiz makan jee , lepak jap kat situ . Oke, dahh pukul 6 lebih pegi movie tunggu Tyra dengan Boyfriend dia , lama gila tunggu dorangg :)
aku dengan dia pun berbual laa , sumpah ! aku asyik tengok jee mata ^^ hehe then aku pun nak masuk movie , aku pun sama laa dia , oke hormat eaaa :) dia dengan kawan dia pun balah pegi segget sebab nak beli barang apa entah . HHAHA

Then dahh abiz movie ingat nak jalan dengan dia , tapi dia dahh balik pun time aku kuar movie tuu . Hmm sedihh :'{
Oke, takpa takpa , aku nak happy balik nii . HAHA then aku Tyra dengan membe Boyfriend dia pegi tepi laut macam biasa laa teman budak budak nii Photoshoot jap .


Tyra dengan Boyfriend dia :) sweet .



HAHA gamba aku boleh sesat kat sini pulak , macam mana ? HAHA



Malu juga time nii , aku tak banyak berbual dengan dorang sebab tak kenal sangat . hehe



HAHAH 



Pehh muka aku dahh macam apa dahh dohh . HAHA



Ehh chop chopp ! yang lelaki tuu bukan Boyfriend aku eaa , just kawan jee . Ni pun baru jee kenal , then terus tangkap gamba dengan dia . Jangan salah sangkap eaa :)



dari situ laa baru aku kenal dengan budak budak nii :) sory , aku tak berapa nak berbual sikit sebab tak biasa sangat dengan korang :)

Finally , kita orang pun berpisah sebab nak balik . Ghee tiba tiba jee membe dia kejar aku dengan Tyra sebab nak no aku . Oke , aku pun bagi laa :) sory . then semua pun balik . HAHA tapi tapi aku tetapi ingat mata kau yangg . HEHE 

No comments:

Post a Comment