Awak !!!

Saya geram tengok awak tahu tak ! Kenapa ? Entah laa awak sekarang memang awak suka reply msg saya pendek2 eaaa ? Hmm , ingat saya kisah kee ! Saya taknak cntct awak selama seminggu ! Saya dulik apa :) HAHA awak kann buzy jee memanjang !!!!!!!!!!!!!!!! so , apa awak kisah pasal saya an an . Hihi esk memang kita tak kuar kan ? Memang punn , sebab saya ada hal :) ingat awak jee sorang , kita pun sama laa dohh .


Tadi saya buka Facebook awak , pehh gila sakit hati laa . HAHA kenapa ? Hmm entahh , sakit hati pulak bila tengok awak Wall dengan orang lainn :( tapi tak perlu kott saya nak sakit hati sebab saya dengan awak takda pape hubungan kan ^^ so suka hati awak laa kan nak buat apa . HAHA dah laa awak pergi laa jauh jauhh dari sini dan hidup saya . Whahah aku dahh touching dengan kau nii ! memang pun :(


GOODBYE !!!!!

No comments:

Post a Comment