:']



ku ciptakan lagu ini
bukan skadar lagu indie
lagu ini tentang perasaan hatiku pada si dia dia dia
dia bagaikan bulan yg menerangi malam
bagai bintang yg mengindahi sekalian alam
bagai matahari yg terus senyum setiap pagi

shadada..

1 2 3 ku majukan langkahku
cuba menghampirinya, cuba untuk memiliki dirinya
meski dia pernah buat ku jatuh
sampai air mataku gugur
namun aku masih tetap berdiri
tetap berdiri setia menanti

terlalu banyak ingin diluahkan
tapi cukup aku menciptakan
sebuah lagu untuknya
tandanya aku.. aku sayangkan dia

.....................................................................................................................

haha aku tak tahu kenapa aku post lagu nii :) maybe aku ingat kat kau kott ! HAHA gelaka soitt aku ingat kat kau :) haha lagu kat atas nii untuk kau ==' aku bagi . Kau take care ,  Exam :)  jawab betol betol =' aku doakan kau lulus nanti . Kbai 

No comments:

Post a Comment