Lepak-ing . hahah Gf and Bf (15.10.2011)

Assalamualaikum . Hehe tak jawab dosa , kalau jawab sayangg ^^


Girlfriends ^^


Boyfriends ^^


Antara kami , takda pape oke :) serius ^^


One .
Aku mesti dengan Gf aku Tyra Irshad :) kalau takda dia aku susah ^^ kan yangg ? Hehe


Two .
Time Maghrib


Three .


Four .
Syuraa dia nak kiss kau tu . HAHHA


Five .
Boy , Ijat , Adeq Aidil , Aieka and Deane Rossel *-*


Six .
Baju kita sama ^^ tak plan pun oke . Tuptup sama jee kott . Alu ahh ite :'}


Seven .
Ijat jangan nak buat muka comel laa dohh . Hihi 


Eight .
Waa touching dengan luu budakkk ! HAHA Puteri kita takda pape tau ^^ serius .


Nine .
HAHA bag baru aku :) sama dengan Puteri tau ^^


Ten .
Perlu kee gamba aku banyak banyak dengan dia ? Hihi oke , kenangan jee nokkk !


Ladies :*

Tamat ! HAHA fun gilaa lepak dengan korang , sory tak banyak cakap dengan korang laa nok , tak biasa sangat dengan korang ^^ ada masa kita lepak lagi eaa BF and Gf ? haha Kbai .

No comments:

Post a Comment