Perjalanan kita , kisah kita , cerita kita tamat semuanya :) mungkin takda jodoh antara kita untuk bersama selamanya . Oke, aku redha semuanya :) Alhamdulillah aku dapat juga bersama kau walaupun sekejap :'} Jujur aku cakap , aku memang rasa bahagia gilaa dengan kau *_*


Chup chupp ! kami BFF :) keluar time nii pehh malu gilaa sebab kawan kawan semua kene kan kita orang . Time nii aku macam nak belah jee dari situ kott :) nii malu malu lagi nak jumpa kau . Hehe then dah last last baru jalan sama sama dengan kau kan . Hihi


Hihi nii masa sambut Birthday Alep kan kat town :) kita asyk bersama jee kan . Oke , sweet gila ^^ aku suka aku suka ! HAHA dah dahh , aku taknak angau kat kau lagi . Hihi ni hanya kenangan kita untuk selamanya :*


Akhirnya ...... Kita pegi ke jalan masing2 juga dengan hala tuju yang lain :( aku tak tahu kalau aku jumpa kau nanti , mungkin aku akan tegur kau juga . Mungkin ! Aku akan ingat kenangan kita .. Aku harap pun kau macam tuu juga :) kau jaga diri oke, aku akan ingt kau selalu :* Kbai babe ... Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment