Assalamualaikum *_*

Semalam aku call kau , pehhh rindu gilaa nak dengar suara kau :) dahh tak dapat jumpa :( dengar suara pun jadi laa sayangg . HAHA aku dahh angau kat kau nii ^^ takut tak ? Mesti laa tak kan ? Hehe aku tahu tuu . First call kau mesti laa berbual bende yang tak masuk akalkan . Haha lama lama aku boleh nak nangis pulak dengar suara kau :_( asal entah .. Hmm tetiba kau cakap kat aku yang ahad kau dahh balik sana , oke aku terus diam bila kau cakap macam tuu .............................. then kau cakap aku dahh taknak cakap dengan kau lagi , pehh sedih gilaa kott kau cakap macam tuu :( :(

Air mata aku mula laa berkumpul kat mata , tunggu nak jatuh jee :_( then baru laa aku lap guna baju . HAHA LOL tetiba kau cakap kat aku yang kau ' sayang aku ' sumpah aku terkejut gilaa :P selama nii kau msg aku , kau tak penah nak cakap macam tuu . Hehe sama laa dengan aku :) hmm mulaa laa aku senyum lebar haha sampai ke telinga . Hee


Bila kau kat sana jaga laa diri kau kay , mybe aku jarang kott call atauu msg kau , iyelaa kau kan busy jee nanti takda masa , kerje pun banyak :) bilaa aku msg kau time kau busy nanti hmm mula laa aku sakit hati sebab kau tak reply atauu kau reply lambat . HAHAHAHA aku nak kau berjaya sayangg :* kau jangan mengatal pulak kat sana nanti ^^ study tuu elok elok eaa . Haha Takecare . Byebye 

No comments:

Post a Comment