Maaf T.T

Assalamualaikum. Kelip mata sikit *_*

:( :( :( selamat tinggal Ex, aku akan pasti rindu kau. Sorry , sebab aku tak jaga kau dengan sebaik mungkin doh :c aku tahu kau inginkan kita macam dulu kan :) tapi aku tak boleh nak menyayangi kau masa first2 kita kenal dulu :) kau faham kan kenapa ..

* Ex tetap Ex *

* Dah ludah jangan jilat balik *

Perkata yang kat atas tu orang akan cakap selalu kan? Yeahh! kadang2 memang betol pun.. Aku sayang kau tapi aku takut nak terima kau balik. Hm aku pun tak tahu kenapa, mungkin aku takut aku permainkan kau kott dan tak sayang kau macam aku sayang kau dulu :) semuanya akan berubah kalau aku terima kau balik kan ? Hm pada kau tak, tapi pada aku yekk !

Ok, aku memang rindu sangat sangat masa first time kita jumpa :( tapi semua tu dahh tinggal kenangan jee :) takpa laa , kalau ada jodoh kita tetap bersama kan ? ^^ kau tetap jadi BFF aku ! selamanya ! Imy :3 kau jaga diri baik2 yee :) aku tetap ada di atas sana melihat kau <3 Kbai. Takecare

No comments:

Post a Comment