Ahaaaaa ^^ kelip mata sikit *_* hee

Lama tak cntct dia ,
Lama tak call dia ,
Lama tak msg dia ,
Lama tak dengar dia main gitar untuk aku ,
Lama tak jumpa dia ,
Lama tak keluar dengan dia 
and semuanya laaa yang ada kene mengena dengan dia <3

Hm agaknya bila kita nak macam dulu lagi ? Rindu dohh ! Hee ^^ Hari tu kau call aku tanya tu semua , hm aku tak tahu nak jawab apa tauu :) iyelaa nak call and msg kau takut kau busy jee yangg . Last2 kau cakap , untuk aku semua pong boleh ^^ hee okengg suka ! Bila nak shopping nii ? Aku tunggu kau je nii haa atukkk ! Takpa laa mungkin tunggu kau balik sini yeee ? ^^ ehhh teringat masa kita keluar tu laaa ;) hm jumpa kau memang susah kan ? Macam nak jumpa Menteri yang tak berapa nak siap tu . Hee <3 Apa apa tuu jaga diri kat sana kay :) Assalamualaikum, tak jawab dosa , kalau jawab sayanggg ^^ aku tahu kau mesti jawab punya kan ? hee byebye <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment