Assalamualaikum . Hhehe kelip mata sikit *_*



Tengok rambut aku dahh pendek kan . HAHA tak cantik macam rambut awak pun yangg . Ghehe nak kepoh kepoh nii ^^

' Sweet tengok muka kau tadi ^^ '

Oke , gila bambamg laa aku semalam . HAHA suka gila dia call aku . Apa laa aku nii kan kawan jee kott tu dahh suka kan :) tak kesah laa dohh , aku kenal dia dari kawan aku , btw dahh lama lepak dengan dia tapi baru dapat no dia baru 2minggu yang lepas kott . HAHA

Ghee eh ehh sory eaa semalam tak call balik , dahh tido laa yangg . Kalau kau msg aku mesti tengah2 malam dohh , maklum laa aku nii sekolah so kene tido cepat , tak macam kau tu dahh habis sekolah kan :) Hikhikhik act , memang happy gila laa kau call aku semalam :) ^^ macam dahh jatuh hati pulak dengan kau nii . Ghee ehh tak bolehh , jangan timbulkan perasaan tuu ! HAHHA gurau jee laa ^^

Harap2 dapat jumpa kau lagi doh :) ^^ Kbai . Take care

No comments:

Post a Comment