Haha .

Assalamualaikum :)

Apa benda nii eaa ?! Aku marah nii tau ^


Atas nii Facebook aku . HAHAH gamba ? HAHA semua orang ingat aku couple dengan soitt :) oke aku nak cakap nii , aku tak couple pun dengan dia kay :) just kawan jee , tak lebih punn :'} 

Married ? dengan perempuan , asal ? tak suka , lantak kau laa :) HAHA tak laa tu laa kawan aku daripada kecik sampai laa kee sekarang , pegi mana mana jee mesti ada dia . Memang susah sikit tengok aku dengan dia bejauhan :) Tapi dia agak garang sikit orangnya ^^ tapi cooolll :)


Dia pun pakai DP sama dengan aku . Ghee nampak sweet ? STOP ! takda maknanya kott :) dia dahh ada Girlfriends kott , mybe :) tengok tuu ' Relationship ' dengan siapa puu aku tak tahu . HHAH tak mara laa , cuma nak bagi tahu saja :)

Please laa jangan salah sangka aku dengan dia :) kitaorang cuma kawan jee :) btw, godluck your PMR eaa Apitt :)


- Aieka Sam's

No comments:

Post a Comment