?

Hmm , aku rasa aku dahh macam suka dia balik laa . Kenapa eaa ? Pelik pelik ! Hikhikhik hati aku dahh berbunga bunga nii ^^ kay , STOP ! jangan nak mimpi laa yang awak dapat dia balik :( kenapa ? Oke , saya memang tak perfect punn , tapi saya akan perfect bila ada awak selamanya :) 



Tengok ada lagu gitu tau . Ghee okeoke , malu malu ^^ *menangis . Eeee ! tak tahu nak cakap apa dahh nii , eee gatalnya aku nii sekarang :) bukan selalu kott aku macam nii kan ? HAHA ehh rindu laa :'} dah dahh laa tuu bermimpi Aika , awak tak akan dapat dia juga laa yangg :( tapi kenapa ?! Nak jawapan dari awak boleh tak ?

Takpa laa saya akan terus bermimpi untuk dapat awak , tapi hanya mimpi jee kay . Kenyataan ? Mungkin tak kott ! GRRR ! kenapa ? Ahhh malas nak fikir ! 

:( oklahh bye . Assalamaulaikum 

No comments:

Post a Comment