I LOVE YOU :)

Assalamualaikum :) ghee i love you family yang aku cintai semua . HAHA sebelom kakak dengan abang aku berangkat pergi , Ayah dengan Umie bawa kitaorang pergi makan luar . Hikhikhik bab bab makan aku memang laju gila laa . HAHA tak jadi nak diet diet nii sebab nanti aku yang rugi :)


Sedap tak sedap tak ? Haa mesti laa sedap :) orang belanja kan . Hehe


Chop chop ! Daging Black Paper <3 


Wee~ ikan tiga rasa . Amacam ? Sedap ? HAHAH


Alamakk ! tak terang laa :(


Haa nii baru terang . Hikhikhik


Umie . I LOVE YOU <3


Bapak aku pun rock juga tau . HAHA I LOVE YOU juga <3




Ehh aku pun sayang kau juga laa . muah muahh muahhh :*




Kitaorang tak nak kalah tau :) ^^ mesti nak ada juga tau . Haha 

Sayang kat korang laa , nanti korang dahh pergi aku rindu selamanya :) JANJI ! bye :)

No comments:

Post a Comment