Assalamualaikum . Kelip mata sikit sayang *_*

Halamakkkk ! siapa yang kat atas uhh ? Jeng jeng jeng ! ahahha ada laaaaa, dia ni baik gilaa dgn aku . Tak penah marah aku tau bila aku buat salah dgn dia :) lagi ketawa ada laaa :) hee but dia amik berat gila dgn aku awwww :3 bila aku ada problem jee mesti aku cakap dgn dia , aku dah anggap dia macam abg aku dahh :P abg kee? Heee tak tahu tak tahu :D Kenal dia dahh 5 tahun :) tak penah berubah ^^ hahah dah lama tak meet dia , last meet masa raya 2 tahun lepas pegi rumah kau jumpa mama dgn adik2 kau ;) aku suka sporting gilaaa <3 penah nak coup dgn dia tapi dapat elakk sbb takut jadi musuh ^^ hee sorry nokk ! dia tetap tak berubah walaupun kita kawan dah 5 tahun kan :) malah kau still ada kat sisi aku bila aku perlu kan kau :) thank you .. Hm jap eaaa, dia dahh ada gurlfriend eaa :) sedia setia aww :3 study elok2 aww kat P.g ? :) jangan gadoh2 pulak , nanti kau balik sini aku tendang kau sayangg ! ahhaha <3 SF !

No comments:

Post a Comment