:)

Tadi dia suruh aku call dia . Hm call je laaa then tetiba dia marah pasal aku update pasal lelaki yang aku post tadi . Nangis ? Enth, aku macam takda perasaan kutt. HAHHA siall laaa :) seriously , aku memang kawan je dengan bdak uhh . Tak percaya ? Okengg :) tak boleh nak pakse kau untuk percaya aku 100% ^^ hm pape jee laa . Yang paling aku terkejut , nak tahu apa ? Kau terus tengking aku . Okeng tak kesah pongg , dah biasa :)) hm aku tak boleh nak tengking balik sbb aku hormat kau atas aku :3 haa lagi satu , aku bukan couple dengan laki bukan pasal duit dohh ! pleaseee laaa aku bukan macam tuu kay :) sorry, sebab masa kau cakap dengan aku tuu , aku diam . sebb aku malas nak bantah apa2 dari kau. sorry ! kau buat laa keputusan betol2 , aku terima apa je keputusan kau <3 aku redha dan mampu tersenyum jee :)) itu aku ! kau jaga laa diri yee :) tc 

No comments:

Post a Comment